דברו איתנו 04-8118038
שעות פעילות: א-ה 10:00-18:00 שישי 09:00-13:00

טפט ספירלה שנהב

IO63BNWGGS
  • 6.00
  • מחיר חבר מועדון:
    0
אזל המלאי
פריט זה ניתן על ידי קרדיטים.
לחצו על "הוספה לעגלה" להמשך
אזל המלאי עבור /
משלוח חינם מעל ₪350.00
10 טפטים ב 50 שח
10 טפטים ב 50 ש"ח!
בכפוף לתקנון.
גודל הטפט 34*34 ס"מ, מצופה למינציה מאושרת למזון
 

  • זמן אספקה ותנאי רכישה

    מחירים:
    לכל הארץ 35 ש"ח או ללא עלות בקנייה מעל 350 ש"ח
    אילת והסביבה, ים המלח והסביבה והיעדים המרוחקים שמפורטים מטה*** 60 ש"ח
    או בעלות מופחתת של 35 ש"ח בהזמנה מעל 350 ש"ח (זמן אספקה יכול להתארך)
    * שליח עד הבית באמצעות חברת שילוח חיצונית 

    זמני אספקה:
    לכל הארץ- עד 6 ימי עסקים
    לאזורים חריגים (ישובי קצה) זמן האספקה עלול להתארך ל 8-10 ימי עסקים אך לא מחייב
    משלוח ספיישל (קריות וחיפה בלבד) מתבצע פעמיים בשבוע- מינימום הזמנה למשלוח ספיישל 250 ש"ח**
    כל הזמנה אשר לא תעמוד בתנאי משלוח הספיישל , תישלח באופן אוטומטי עם חברת שליחויות חיצונית.
    **סכום המינימום למשלוח ספיישל אינו כולל גלידן 5 קילו ומוצרים המסומנים באתר ש"אינם נכללים במשלוח חינם"
    * יום ההזמנה/התשלום אינו נספר במסגרת ימי המשלוח

    איסוף עצמי:
    ישנה אפשרות לאסוף את המוצרים באופן עצמאי מהחנות וזאת רק לאחר קבלת הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף, ועד 2 ימי עסקים (הזמנה שנכנסה לאחר השעה 16:00 תיחשב שנכנסה ביום העסקים למחרת). במקרה של איסוף עצמי מהחנות לא יגבו דמי משלוח מהלקוח. בזמנים של מבצעים/ חגים/ סוף שנה ייתכנו עיכובים אך לא מחייב

    נוהל הזמנות נטושות:
    1. הזמנת איסוף, שלא נאספה מהחנות 21 ימים מרגע הודעת האיסוף ללקוח, למרות שנשלחה תזכורת, תיחשב להזמנה שננטשה
    2. במקרה של הזמנה נטושה, על הרוכש ליצור קשר עם מחלקת משלוחים לקבלת זיכוי בניכוי "דמי טיפול" בסך 25 ש"ח ובניכוי חומרי גלם ש"התיישנו" ונזרקו
    3. במידה והלקוח יודיע כי מעוניין בהזמנה שוב- לאחר שבוטלה, ניתן יהיה לעשות זאת רק ע"י הכנסה חדשה בתשלום.

    זמני האספקה כוללים רק ימי עסקים, לא כוללים שישי-שבת, ערבי חג וחג.
    משלוחים מעל 20 ק"ג ו/או משלוחים עם כמות גדולה של אריזות קרטון יחויבו בתוספת תשלום באישור ובתיאום מול הלקוח. "עוגצפת" אינה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצרים במקרה של כח עליון, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום, מזג אוויר קשה ונזקי טבע, שביתות בחברות השילוח השונות, עיכובים של חברת השילוח בתקופות חגי ישראל וימי הקורונה.
    זמני אספקה עלולים להתארך בתקופות של חגים או מבצעים גדולים (כדוגמת בלק פריידי, חגים וסוף שנה)

    חוסרים בהזמנה:
    במידה וישנם חוסרים בהזמנה, אנחנו נדאג ליידע את הלקוח והוא יחליט האם להמתין שיחזרו למלאי לפי הצפי שיימסר בשיחה או לספק את ההזמנה ללא החוסרים. במידה והלקוח יחליט להמתין- זמן האספקה ישתנה בהתאם לצפי שיימסר וללקוח לא תהייה תלונה על הארכת מספר ימי אספקה. במידה ולא יהיה מענה להודעה במשך יום שלם, הפריטים יישלחו ללא החוסרים באופן אוטומטי.

    ** משלוח בחינם יינתן רק אם יחס המוצרים שבמבצע בעגלה אינו עולה על 50% מכלל ההזמנה**
    מבצעי משלוח חינם ו/או משלוח מוזל מבטל כל קופון להנחה על מוצרים בחנות (% הנחה גלובלי ולא קופון למוצר ספציפי) ולמזמין יש בחירה האם ברצונו לממש את מבצעי משלוח חינם או להשתמש בקופון הנחה- יש לרשום זאת בהערות להזמנה. במקרה והסל מכיל מעל ל 50% מבצעים, יוכל הלקוח לקבל משלוח בעלות מופחתת של 15 שח.
    במידה וההזמנה מכילה סדנא או מוצר דיגיטלי שאינו נשלח לבית הלקוח, הסכום שיקבע להטבת משלוח חינם הוא בניכוי מחיר הסדנה/ המוצר הדיגיטלי ורק במידה וסכום המוצרים עומד בקריטריונים של הטבה זאת (250 או 350 ש"ח תלוי באזור)
    משלוח חינם יינתן אך ורק לחבילה אחת אשר גודלה נקבע בחברת השליחויות (עד 20 קילו ו/או עד גודל קרטון 60/40 ס"מ) , במקרה של חריגה בנפח החבילה או במשקלה יחויב הלקוח בדמי משלוח נוספים של 25 ש"ח בגין כל חבילה נוספת.

    בקיץ הלוהט שלנו בישראל (חודשים 5-11) משלוח של שוקולד, קישוטי שוקולד, חמאת קקאו וכל מה שלמעשה יכול להימס בגלל החום הכבד על אחריות המזמין בלבד

    במקרה של משלוח שחוזר לחנות בשל חוסר/שגיאה בפרטים שמסר הלקוח בנוגע לכתובתו בזמן ההזמנה ובמקרים בהם הלקוח לא ענה לשליח בעת שרצה לספק לו את המשלוח - לא יתבצע החזר בגין דמי המשלוח ומשלוח חוזר יגרור תשלום מחדש בגין דמי המשלוח (גם אם קיבל משלוח חינם קודם לכן).
    "עוגצפת" שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את המבצע בכל עת.

    בתקופות של מבצעים מיוחדים באתר ייתכנו עיכובים בזמני האספקה אך לא מחייב.

    ט.ל.ח
    "אספקת סדנאות":
    רכישת סדנה באתר (במקדמה או תשלום מלא) לא משריינת את התאריך המבוקש לסדנה, גם במידה וצויין על ידי הלקוח בהערות. לאחר הרכישה, יש ליצור קשר עם החנות ולהירשם בפועל לאחת הסדנאות בהתאם לתאריכים הפנויים הקיימים במעמד השיחה. ללא רישום זה, לא יוכל הלקוח להשתתף בסדנה. במידה ולא יימצאו תאריכים פנויים כלל, הלקוח יוכל לבטל את העיסקה והכסף יוחזר במלואו בקיזוז 5% דמי ביטול. כדי להימנע מתשלום דמי הביטול, מומלץ ליצור קשר עם החנות ולברר מהם התאריכים הפנויים ורק לאחר מכן לבצע רכישה או לעשות עיסקה בתשלום טלפוני.

    *** רשימת יעדים חריגים/ מרוחקים: חצבה, באר אורה, מצפה רמון, עזוז, רביבים, נבטים, צאלים, משאבי שדה, עין יהב, יטבתה, שדה בוקר, שדה תעופה רמון, קטורה, עין חצבה, נאות, הכיכר, אילות, גרופית, מדרשת בן גוריון, צופר, פארן, אשלים, סמר, יהל, עידן, ספיר, טללים, עיר אובות, ערערה-בנגב, ניצנה (קהילת חינוך), נאות סמדר, יתד, אליפז, עין תמר, רתמים, צוקים, שחרות, שיטים, יעלון, באר מילכה, נווה חריף, ניצני סיני, כמהין, אבשלום, מרחב עם, מחנה יוכבד, מפעלי מעון, נאות חובב, עין גדי, אילת, מצפה שלם, שערי תקווה, אורנית, שער שומרון, ים המלח, מצדה, שיזף, עין בוקק, אחיה, לוטן

    ט.ל.ח
  • מדיניות החזרת מוצרים
    * מדיניות ביטולים, החזרת והחלפת מוצרים:
    *** לפי הנחיית משרד הבריאות לא ניתן להחזיר/ להחליף מוצרי מזון שנרכשו באתר (כל מוצר שהינו אכיל: צבעי מאכל, פודינג, אבקת איבוק וכו)***
    *** לא ניתן להחזיר או להחליף מוצר שנפגם כתוצאה משימוש לא נכון במוצר***
    **לא ניתן להחזיר/ להחליף דפים אכילים לאחר הדפסתם**

    ביטול הזמנה:
    הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981
    וזאת תוך 14 יום מיום קבלת המוצר. הביטול יעשה באמצעות הדואר האלקטרוני של החברה או באמצעות הטלפון/ וואטסאפ.
    במידה וההזמנה לוקטה ומוכנה למשלוח/ איסוף- ייגבו דמי טיפול הזמנה בסך 25 ש"ח (כולל עמלת סליקה).
    במידה והחבילה כבר נשלחה עם שליח, ישולמו בנוסף לכך גם דמי השליחות 35 ש"ח, ועל הלקוח חלה חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה
    באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם. הזיכוי יתבצע רק לאחר קבלת המוצר ורק במידה ולא נפתח ואין בו נזק.
    לא ניתן להחזיר פריטי מזון ו/או מוצרי חגים. 
    לא ניתן לבטל הזמנות של קורסים דיגיטליים לאחר קבלת קישור לצפייה (ראה נוהל ביטול קורסים דיגיטליים)

    "עוגצפת" רשאית לבטל עסקה במלואה או בחלקה במקרה שנפלה טעות, בין אם במחיר המוצר או בין אם בתיאור המוצר ובמקרה של כח עליון, פעולת איבה/טרור/מלחמה אשר ימנע את משלוח הסחורה באופן תקין.
    הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונה בטלפון.
    במקרה שאזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המוצר/מכירה ו/או להציע מוצר חלופי. הודעה על כך תעשה טלפונית/ וואטסאפ ללקוח.

    החלפת מוצר:
    החלפת מוצר תעשה באמצעות חשבונית ותוך 14 ימים בלבד. החזר כספי יינתן כחוק על מוצר שהוחזר תוך 48 שעות בלבד בקיזוז 5% או 100 ₪ הנמוך מבינהם. ניתן להחליף פריט בשווי ערכו בזמן ההחלפה. לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים שיוצרו והוזמנו במיוחד ללקוח כגון הדפסות.


    מדיניות ביטול של קורסים דיגיטליים:
    ביטול עסקה ושירות והחזרת מוצרים תיעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן - התשמ”א 1981, כפי שיתעדכן מעת לעת וכן בהתאם לתקנות שיוצאו על פיו (להלן : “החוק”).
    משתמש שרכש את הקורס הדיגיטלי, לא יוכל לבטלו אלא רק בהתאם להוראות החוק בתוך 14 יום מהרכישה בלבד ובמידה והקורס לא נפתח (אפילו לא פרק אחד. במקרה כזה, ישנם דמי ביטול עיסקה בסך 10% משווי העיסקה)

    מידה והמשתמש החל לצפות בקורס, הוא לא יקבל כל החזר על הרכישה, גם לא באופן יחסי לצפייה.
    עוגצפת תהייה רשאית להפסיק את השירותים המסופקים למשתמש במידה ולא בוצע התשלום בגין הקורס שנרכש, או שבוטל התשלום בגינו.
    המשתמש מאשר בזה קבלת חשבוניות אשר יופקו עבורו בקשר עם הקורס, לכתובת הדואר האלקטרוני שנרשם וזאת במקום משלוח חשבוניות מודפסות בדואר.
    המשתמש מאשר לעוגצפת לשלוח אליו באמצעות המייל הודעות ותכתובות רלוונטיות לקורס שאליו נרשם

קטגוריות

x

#{title}

#{text}

#{price}